maandag 26 november 2007

Een bultrugwalvis in een bubbelbad

.
Antwerpen, 26 november 2007
 

18 opmerkingen:

  1. hahahaha...een rubberen zwembroek...dat lijkt me wel wat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit een bultrugwalvis in een klein rood slipje gezien?
    Bij Bert is alles mogelijk - geen schaamrood bovendien!

    Lieve Bert, mijn dank weer voor jouw dicht:
    Er komt een glimlach op m'n gezicht.

    Nog heel veel dank trouwens voor de foto's die je onlangs mailde van Nieuw-Zeeland van voor en na de aardbeving. Wat heftig.
    Over Japan hou ik nog steeds m'n hart vast.

    Het ga jou en Ruud goed en liefs van hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blij dat ik een (glim)lach mocht toveren hier en daar ... :-)

    @ Arda : tja, een beetje raar als je ergens net geweest bent en dan stort het daar letterlijk in elkaar ... De mens kan wreed zijn voor de aarde en soms de aarde ook voor de mens ...
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he Annetje,

    nou, je ziet toch heel wat accessoires in de dierenwereld : kleurige pluimen en schubben; bronstige geweien; vissen met lichtjes … maar ook geuren, hele concerten en paringsdansen … zo’n klein rood slipje kan er best nog wel bij vind ik … ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ligt het nu aan mijn bril of bubbelt de bult van de sensuele walvis- in het eerste couplet, boven het rubberen rode slipje- met de muziek mee ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. brede glimlach
    leuk om lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook hier moet de man verleid worden.....

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Met een glimlach en met graagte gelezen; chapeau.
    Vriendschappelijke groet en vredige vrijdag,

    BeantwoordenVerwijderen