dinsdag 24 november 2015

Je nam mijn hand

.                                                                                                                       
.                                                                                                                             
.                                                                                               
Je nam mijn hand
en keek bezorgd
ik vroeg je  

om mijn ziel te proeven
je zoende mijn voorhoofd  

je wist dat daar
een duisternis
een andere uitweg zocht. 
 

© bert deben
Vogelwaarde, 19 november 2015, voor Ruud.

 
 




8 opmerkingen:

  1. jouw prachtig gedicht werd me aangereikt
    ik ben heel diep geraakt
    en wat mij bovenal treft is jouw vraag om je ziel te proeven...
    Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en warm, Bert!

    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die heb ik ooit gemist, hoe is dat mogelijk. Heel mooi,zo klein en teder.

    BeantwoordenVerwijderen