donderdag 14 april 2011

149ste MUZEVAL met als gastdichter Bert Deben - donderdag 14 april 2011

 


Ik mocht deze 149ste Muzeval openen als gastdichter en onder de titel 'A boulevard of broken dreams' een half uur lang afwisselend sprookjesgedichten brengen en poëzie over de liefde, afsluitend met een proza sprookje.  Een geslaagde avond, met een zeer luisterbereid publiek.

Voorgedragen werk (aanklikbaar voor wie het lezen wil):

- Afsluitsprookje: De Prins van Ergens 
+ op aanvraag als toegift: 
- Rambi 
 

10 opmerkingen:

  1. Grote Pieter Potstraat, da's wel heeel dicht bij mij. Ik zal het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch Bert, maar

    erg ver bij mij vandaan, vind dat bijzonder jammer, zou graag eens een life voordracht bijwonen, een ontmoeting.

    Groet van Ragfijn (achter de Haagse duinen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Rag : spijtig, misschien word ik ooit nog wel eens gevraagd in jouw omgeving ... de nieuwsgierigheid is zeker wederzijds !

    @ Zelfstandige : ik verwacht niet alleen jouw aanwezigheid natuurlijk, maar ook een journalistiek verslag achteraf ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hoor ik dat van je, daar hou ik je aan !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er indrukwekkend en veelbelovend uit en dan dat alles ook nog eens in cafe den Hopsack

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het weer niet al te slecht is, ik kom lopend, ben ik er conditio sine qua non zeker bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit, Bert. Je krijgt een mooie ereplaats. Ik wens je veel genoegen met je voordrachten en je publiek veel genietbaars toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nu ken ik Den Hopsack ook ;-) mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen