zaterdag 13 juli 2024

Video Voordracht in IJzendijke

.
Van het optreden door schrijversgezelschap Apropos in Museum Het Bolwerk in IJzendijke werden enkele video's gemaakt. Het YouTube filmpje van mijn voordracht kan je hieronder  bekijken. In het eerste gedicht verlies ik even mijn focus (wat ik daaruit leerde: geen koffie meer drinken vlak voor een voordracht!), daarna wordt het alleen maar beter 😉

Week 30 2024 werd de video van mijn voordracht ook dagelijks uitgezonden door omroep Hulst:  Bert Deben - Gedichten (wk 30-2024) (youtube.com) 




De gedichten zelf kan je lezen als je op de link in de titel te klikt:  

17 opmerkingen:

  1. Genoten van je voordrachten Bert. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met plezier naar geluisterd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een dikke proficiat en merci Bert, om niet alleen je gedichten te kunnen lezen, maar om ze door jou te horen voordragen. Zo was ik er toch een beetje bij aanwezig. 👍👍👍♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Je levendig te zien
    en te horen op een gsmschermpje...
    En ook je gedrevenheid te voelen. 🩷

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig lieve vriend, heb genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorstelling in Ijzendijke!! Het is zo leuk je live te zien voordragen! En met wat een heerlijk ontspannen flair je jouw prachtige schrijfselen brengt!!
    Heerlijk om op die manier mensen een heerlijke, ontspannen maar tevens interessante avond te bezorgen! Een echt entertainer met de wijsheid van een heerlijke, lieve opa - sorry opi 🥰 natuurlijk!
    Geniet ervan, Bert… het is Goud wat je Doet ❤️💐❤️

    Liefs,
    lieva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om jouw eigen gedichten te horen via jouw stem Bert. Ze zijn het beluisteren waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig u gedichten te kunnen horen !
    Stuk voor stuk zo mooi en met veel gevoel gebracht ❤️
    Heb er ongelofelijk van genoten
    Was super Bert 🤩
    Fijne zondag .
    Liefs van mij.
    🤙🤙🤙🥰🙌☘️☘️☘️
    Je mag er trots op zijn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige gedichten. De IJsbeer is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige voordracht Bert! Inmiddels wel je petje verruild voor een blitse helm op de e-bike ;-))?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. grappig genoeg heb ik mijn e-bike ingeruild voor terug een mechanische ouderwetse model ! Nu ja, de e-bike is er nog wel voor langere tochten en bij te veel tegenwind 😉

      Verwijderen
  11. He, wat leuk Bert. Misschien dat de andere andere opnamen van die avond ook op tv verschijnen? Wij hebben geen kabel, alleen schotel en kunnen plaatselijke netten dus niet ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het ook via internet zien - jouw interview over Apropos is ook uitgezonden geweest zag ik al.

      Verwijderen
  12. Dat was weer een prachtig staaltje poezie. Heb je top gedaan.👌😃

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is zooo mooi!! ik hou ervan hoe jij je gedichten brengt!!

    BeantwoordenVerwijderen