dinsdag 6 juni 2017

Geheimen van een strakke buik

 .

 
Geheimen van
een strakke buik 
.
Ik woonde net een lezing bij
‘geheimen van een strakke buik’
en wist al bij het eerste luik
dit is niet meer besteed aan mij  
 
het is een hard en ijdel streven
het trainen telt maar voor een deel
en dàt is mij zelfs al te veel 
je moet ook nog gezond gaan leven  
 
een mens weet niet waar eerst beginnen
je moet er helemaal voor gaan
er is niets lekkers dat nog mag  
 
nadat de lezing was gedaan
liep ik een fastfoodketen binnen
en kocht er alles wat ik zag. 
 
 
© bert deben
ms Rotterdam, Noordzee, Noorwegen, dinsdag 6 juni 2017,
na een lezing over ‘geheimen van een platte buik’ 

 

11 opmerkingen:

  1. Hoera! Je moet dit en je moet dat. Daar komen goeie gedichten van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet helemaal niks, annette, je moet gewoon lekker naar mac donalds, vrouwen zat die van een lekker zacht buikje houden als hoofdkussen of mannen dan .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je je maar goed in je vel voelt, dat is het voornaamste !

      Verwijderen
  3. Ik begrijp het eerlijk gezegd ook nooit waarom mannen dat doen, doen ze dat voor zichzelf of voor een ander, ik begrijp niks van mannen en nog minder van vrouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het dan een voordeel te kunnen eten wat je wil zonder aan te komen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De geneugten van het leven, zijn funest voor een strakke body.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedicht en herkenbaar.
    Chocolade!!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn Ollie B. Bommel buik staat ook keurig strak... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig kan men met het woordje 'strak' meerdere kanten uit :-)

      Verwijderen
  8. De vorm van de buik
    die plat is of zwelt
    Als het vel
    maar goed aanvoelt
    warm is en zacht
    naar aanraking tracht
    Naar liefde
    voor dun of voor dik
    Mijn buikje
    mijn huisje
    mijn eigenste ik...

    BeantwoordenVerwijderen