donderdag 24 juni 2004

Tatoeage

 .
.

Tatoeage

.
Ik help je even in de keuze
een draakje op de borst misschien
(te veel behaard en mooier zo)
een schouderblad, je bovenarm
een tribal over gans je rug
ik loop al warm  

al blijf ik je wel zonder zien
en even veel en even graag
ik zie de tekening al vaag
verschijnen op je naakte huid
de inkt tot in het vlees gegrift  

ik teken hartjes met een stift
(een beetje kinds) en test
ook nog wat pijltjes uit
met links en rechts de namen
en heel voorzichtig en naïef
‘tot aan de dood tezamen’.  
 

© bert deben
Antwerpen, donderdag 24 juni 2004, voor J.
foto: Modern Angels - bert deben april 2008
 

2 opmerkingen:

  1. Mooi,ik blijf je zien zonder zien ook als ik volledig in rook ben opgegaan,het draakje is trouwens een mooie keuze ook de mijne.

    BeantwoordenVerwijderen