maandag 26 juli 2004

TyrannoRexia-Nervosa

.
        Mongolië, Khovsgol-meer, 26 juli 2004    


15 opmerkingen:

  1. Dit deed me lachen. Dank je wel daarvoor. Leuk gedicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een brede glimlach
    een leuke tekening ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lees ik voor het eerst; heerlijk fantasieding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt leuk Bert! 😅👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je in Mongolië de koningin ontdekt van T.rex? En bij gebrek aan krijt een kleurpotloodtekening gemaakt?
    Uulaanbaatar zou de koudste hoofdstad ter wereld zijn. Het Khovsgol-meer ligt nog veel hoger.
    Zo hoog en koud en toch nog dichten en tekenen....
    Parijs ... was hier al leven toen? En Hollywood moest later nog ingepakt of afgepakt worden...
    Misschien heeft de koude je toch verleid tot roddelproza en lees ik hier deze ludieke prent met gedicht.
    Heerlijk Anders Bert
    met een historisch-culturele uitstap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik was er in juli/augustus - de enige relatief warme maanden daar ... zowat mijn meest aparte reis ooit, ook al omdat ik het samen deed met mijn reismaatje in de rolstoel.
      Wat de tijdsgeest van de T.Rex betreft, volgens het creationisme viel dat allemaal samen met de mensheid, dus Parijs en Hollywood zullen er ook al wel geweest zijn 😉

      Verwijderen
  6. Leuk ! Opstekertje !
    Groetjes 🍀🥰❤️👻

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedicht !
    Goed gelachen
    Dankje Bert 🤙🤙🥳🎶🎶🥰🎶

    BeantwoordenVerwijderen