maandag 15 januari 2024

Kennismaking



12 opmerkingen:

  1. Een super mooi uur Bert!!
    Adrenaline werkt nog ..
    Ja zijn de geneugden van het leven toch !
    Zouden verschieten wanneer je komt met hun geluid in de vroege uren 😂😂
    Fijn neergepend.
    Heb binnenpretjes …
    🎶😂😂😂🥰🎶🎶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook binnenpretjes , prachtig gedicht . 😜😉😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW ! Ja genieten met volle teugen ! 🤣 wat een poëzie ! wat een kunst ! Fijn jou telkens te mogen lezen !
    🍀🥰❤️👻🐶⛄️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Buren ?? De vorige was op een ander manier luidruchtig, ooit betert het wel bij die jonge buren, of zoals bij mij, ik heb daar minder last van als ik mijn gehoorapparaten uit doe. Ook mijn +90 zijnde buurvrouw hoor ik niet veel, of ze moest een pijnscheut in haar rug krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn ergere vormen van burenoverlast :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je schenkt ze kopieën neem ik aan? Grappig werkje 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb me in mijn wilde jonge jaren daar ook aan bezondigd. Zelfs zo erg dat er een buur klacht indiende wegens geluidsoverlast (we woonden toen in een sociaal appartement in Belgisch Limburg). Beschamend. Al kon zoiets alleen maar in België 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat een ontboezeming 🙂 en toegegeven, ik heb zelf ook al wel eens een klacht gehad van een buurman toen ik nog jong en onbezonnen was 😉

      Verwijderen
  8. Wat een geniale stoutigheid: het terugschenken van hun geluiden! Moet je vast en zeker eens doen!
    Heerlijk schrijfsel alweer… en ik voel je glimlachende frustratie’tjes erin!

    BeantwoordenVerwijderen