dinsdag 16 oktober 2018

Ik kan niet anders dan bewegen


. 
Ik beweeg 

Ik kan niet anders dan bewegen
ik beweeg met de menigte mee
de zaal is vol, een mensenzee
hoe heeft men ze binnengekregen  

een deinende massa, uitgestegen
uit zichzelf, ik dans, ik volg gedwee
ik kan niet anders dan bewegen
ik beweeg met de menigte mee  

Fat Freddy’s Drop, ik had geen idee
hoezeer ze mij zijn toegenegen
de beats worden aan elkaar geregen
geurende dampen hier in de AB
ik kan niet anders dan bewegen. 
 

© bert deben
Brussel, AB, maandag 15 oktober 2018, voor Max en Peet,
bedacht tijdens het optreden van Fat Freddy’s Drop.
 
 
Fat Freddy’s Drop, live at the AB, Brussels:               
 


2 opmerkingen:

  1. Een feest zo kunnen afsluiten met een swingend gedicht. Prachtig.

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bewegen in een kringloop,dank je Bert met veel vreugde gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen