woensdag 14 februari 2024

Jouw mond tegen mijn oor

.


10 opmerkingen:

  1. Ik voel met mijn heel lijf Bert. En mijn verstand is daar het minste onderdeel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Bert ,en zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoofd en hart zijn moeilijk te scheiden
    En 'houden van' heeft toch iets bezitterigs, denkt mijn hart.
    Laat ik maar wachten op een post-valentijntje, voelt mijn hoofd.
    Wie weet die voelt en vice versa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, knap en herkenbaar geschreven Bert 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. liefde Liefde LIefde LIEfde LIEFde LIEFDe LIEFDE
    de enige ware liefde is eigen liefde , onvoorwaardelijke eigenLIEFDE.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. via FB kreeg ik deze reactie, best grappig en heel erg geloofwaardig 🤤 (de link naar de dokter liet ik weg)

    "Mijn man vertelde me dat hij niet langer verliefd op mij was. Hij verhuisde het huis uit en ging naar het huis van een andere vrouw. "| was hart gebroken toen mijn man van drie jaar vertrok om bij een andere vrouw te zijn. Bedankt dokter anetor voor het redden van mijn gebroken huwelijk en voor het terugbrengen van mijn man naar mij" Ik en mijn Mijn man leeft weer gelukkig samen. Allemaal dankzij Dr. Evbodaghe. Als je een probleem hebt, neem dan nu contact op met Dr. Evbodaghe en ik garandeer je dat hij je zal helpen"

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uniek en zo meeslepend heb ik het gelezen .. liet me meeslepen door die mooie woorden !
    Zelfs de hand bracht me op gedachten !!! 👍
    Dankjewel Bert.
    Houden van ,,,
    ☝️☝️☝️🥰 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen